Часті питання - Вивчаю – не чекаю

Поширені
питання

Для кого застосунок "Вивчаю – не чекаю"?

Для українських учнів та учениць 1-4 класів, які знаходяться в Україні та за її межами.

Чому моїй дитині або учню/учениці варто навчатися за допомогою цього застосунку?

Він дозволяє дітям навчатися самостійно, не потребуючи постійного нагляду дорослих. Дитина зможе навчатися у власному темпі, щоб здобувати нові знання необхідного рівня. Додаток буде корисний дітям, бо це не просто гра – у ньому можна здобувати навички відповідно до класу, в якому навчається дитина.

Застосунок безкоштовний?

Так, застосунок абсолютно безкоштовний.

Хто розробив і профінансував додаток "Вивчаю – не чекаю" для України?

Застосунок спільно розробили Громадська Спілка "Освіторія" та War Child Holland у партнерстві з Міністерством освіти і науки України. З-поміж донорів – UBS Optimus Foundation, Jacobs Foundation, Roger Federer Foundation і Fourfold Foundation.

Мого запитання немає у цьому переліку. Як я можу отримати відповідь?

Ознайомтесь із сторінкою "Контакти", щоб отримати додаткову допомогу.

Як отримати застосунок "Вивчаю – не чекаю"?

Програму можна завантажити з App Store або Google Play. Для цього вам знадобиться підключення до Інтернету. Водночас використовувати програму ви зможете офлайн – без підключення до Інтернету.

Чи можу я встановити застосунок на комп'ютер/ноутбук?

На жаль, ні. Застосунок доступний лише для мобільних телефонів та планшетів з операційною системою Android та iOS.

Як розпочати роботу із застосунком?

Будь ласка, ознайомтесь із цим PDF-посібником.

Ви також можете переглянути відеоінструкцію, в якій дізнаєтесь як користуватись застосунком:


Як отримати останню версію застосунку? Як оновити його?

Важливі оновлення відбуватимуться автоматично і на iOS, і на Android. Несуттєві оновлення також відбуватимуться автоматично, якщо на вашому пристрої увімкнено цю функцію. Якщо ж ви не налаштували автоматичне оновлення – ви можете це зробити на Apple Store / Google Play, а також встановити нову версію застосунку.

Як завантажити уроки української мови і читання?

Уроки української мови і читання вже доступні в застосунку для завантаження. Для початку вам необхідно оновити ваш застосунок до останньої версії. Після цього при вході в застосунок оберіть користувача та предмет "Читання". Далі оберіть бажаний клас та дочекайтесь завантаження матеріалів. Якщо у вас виникнуть проблеми із завантаженням, будь ласка, напишіть нам на електронну адресу support@primary.org.ua і ми вам обов'язково допоможемо вирішити їх.

Як я дізнаюся про успіхи моєї дитини в грі?

На панелі для батьків/опікунів ви можете побачити, у якому класі навчається ваша дитина. Якщо клікнути на ім’я дитини, ви побачите індикатор прогресу – він показує, який відсоток програми цього класу дитина пройшла та скільки часу вона витратила на гру.

Як я можу перевести дитину на легший або складніший рівень навчання?

Перейдіть на панель для батьків/опікунів і клікніть на обліковий запис дитини. На інформаційній панелі з даними дитини оберіть клас, до якого хочете надати їй доступ.

Яка різниця між рівнями класів у застосунку?

Кожен клас у грі відповідає такому самому класу в українській школі. Наприклад, діти, які грають у гру для 1 класу, отримають знання та навички, яких навчилися б у 1 класі школи.

Моя дитина має проблеми з навчанням у застосунку. Як їй можна допомогти?

Якщо вашій дитині складно зрозуміти завдання, а навчання дається важко, ось що вона може зробити:

  • - навчатися через мінігру, яка покаже правильну відповідь, коли дитина робить помилку;
  • - ще раз переглянути відео до уроку та анімаційні інструкції до міні-гри;
  • - пограти в іншу мінігру, яка доступна в уроці; ігри взаємопов'язані, тому інша гра може допомогти зрозуміти завдання;
  • - попросити дорослого, брата чи сестру, друга пояснити їй матеріал або завдання.

Чи буде додано новий контент?

Так, нові уроки з'являтимуться поступово впродовж усього навчального року.

Після проходження частини уроків відображається "Скоро". Що робити?

Наразі в додатку доступна лише частина уроків. Нові уроки будуть додаватись в застосунок поступово.

На яких пристроях працює застосунок "Вивчаю – не чекаю"?

Застосунок можна використовувати на планшетах і смартфонах з операційними системами iOS (версія 14 або новіша) та Android (версія 7 або новіша).

Чи можуть кілька дітей одночасно мати обліковий запис на одному пристрої?

Так. Ось два способи обрати, хто з дітей навчатиметься:

  • - запустивши додаток, ви побачите список його користувачів на вашому пристрої;
  • - натисніть на ім'я користувача, який має навчатись, і введіть пароль;
  • - якщо дитина вже увійшла в систему і ви хочете перемкнутись на іншого користувача, перейдіть до карти та натисніть на ім’я користувача – з’явиться кнопка перемикання користувачів (вона має вигляд двох людей зі стрілками між ними).

Чи може моя дитина отримати підтвердження про проходження навчання у застосунку?

Застосунок "Вивчаю – не чекаю" не надає сертифікатів чи інших документів, що підтверджують завершення навчання. Це додатковий освітній інструмент, який допомагає навчатись дистанційно і автономно. Усі матеріали – безкоштовні.

Де зберігаються дані моєї дитини?

Ми розміщуємо дані на хмарному хостингу Microsoft Azure в ЄС. Щоб дізнатися більше про конфіденційність і дані, перейдіть за цим посиланням.

У мене нестабільне підключення до Інтернету. Чи може моя дитина чи учень/учениця грати у застосунку, якщо пристрій офлайн?

Так. Щоб завантажити "Вивчаю – не чекаю" потрібне підключення до Інтернету, але додаток працює навіть у режимі офлайн. Коли ви знову матимете підключення до Інтернету, програма зможе оновитись. Основні оновлення відбуватимуться автоматично, але ви також можете перевірити у Apple Store або Google Play, чи є нова версія застосунку, яку не було автоматично встановлено на вашому пристрої.

Застосунок завис. Що я можу зробити?

Якщо екран завис і застосунок не активний, спробуйте його закрити та знову відкрити. Якщо це не допомогло, перезапустіть пристрій. Якщо після перезавантаження пристрою застосунок залишається не активним, напишіть на support@primary.org.ua.

Аудіо в грі не працює. Що я можу зробити?

Ось що варто спробувати:

  • - переконайтеся, що звук вашого пристрою достатньо гучний;
  • - якщо в програмі ви бачите піктограму динаміка, перевірте, чи не вимкнено звук – якщо так, натисніть піктограму, щоб увімкнути його (якщо ви не бачите піктограму динаміка, отже, ця функція ще не доступна у вашій версії додатка – вона з'явиться у наступній версії);
  • - переконайтеся, що ваш пристрій не підключено до гарнітури через Bluetooth, бо у такому випадку ви чутимете звук лише під час використання гарнітури;
  • - якщо жоден із попередніх кроків не допоміг, перезавантажте телефон;
  • - якщо проблема зі звуком не зникає, напишіть на support@primary.org.ua.

Втрачено прогрес навчання дитини у застосунку. Як я можу його відновити?

Наразі, на жаль, неможливо відновити інформацію про прогрес у навчанні. Це стане можливим у майбутніх версіях застосунку, тож слідкуйте за оновленнями.

Я вчитель, де я можу отримати пораду щодо застосунку як навчального інструменту?

Для отримання додаткової інформації ознайомтесь із посібником за посиланням.

Ви також можете подивитися відеоінструкцію:



Тут детально можна дізнатися про принцип наповнення застосунку навчальними матеріалами:



У цій відеоінструкції ви можете дізнатися більш детально про персонажів, світи та рівні гри: