Часті питання - Вивчаю – не чекаю

Поширені
запитання

Для кого створено застосунок «Вивчаю – не чекаю»?

Для українських учнів та учениць 1-4 класів, які знаходяться в Україні та за її межами.

Чому моя дитина, учень або учениця має навчатися за допомогою цього застосунку?

Застосунок дозволяє дітям навчатися самостійно без допомоги дорослих. Кожна дитина може обрати власний темп навчання. «Вивчаю — не чекаю» — це не просто гра, а й можливість здобувати знання відповідно до класу, в якому навчається дитина.

Застосунок безоплатний?

Так, застосунок абсолютно безоплатний.

Хто розробив і профінансував застосунок «Вивчаю — не чекаю» для України?

Застосунок спільно розробили Громадська спілка «Освіторія» та War Child у партнерстві з Міністерством освіти і науки України. З-поміж донорів: UBS Optimus Foundation, Jacobs Foundation, Roger Federer Foundation і Fourfold Foundation.

Мого запитання немає у переліку. Як я можу отримати відповідь?

Перейдіть на сторінку «Контакти» і отримайте додаткову допомогу.

Як я можу отримати застосунок «Вивчаю — не чекаю»?

Ви можете завантажити застосунок з App Store або Google Play і користуватися ним без підключення до Інтернету. Також «Вивчаю — не чекаю» є в доступі для комп'ютерів та ноутбуків з операційною системою Windows — тут вам знадобиться підключення до Інтернету. Водночас використовувати програму ви зможете офлайн — без підключення до Інтернету.

Як розпочати роботу із застосунком?

Щоб отримати детальні інструкції, ознайомтесь з посібником.

Ви також можете переглянути відеоінструкцію з користування застосунком:


Як отримати останню версію застосунку? Як оновити його?

Оновлення відбуватимуться автоматично як на iOS, так і на Android, якщо на вашому пристрої увімкнено цю функцію. Налаштувати автоматичне оновлення ви можете в Apple Store чи Google Play.

Як завантажити уроки читання?

Уроки читання вже доступні в застосунку для завантаження. Для початку вам необхідно оновити ваш застосунок до останньої версії. Під час входу в застосунок оберіть користувача та предмет «Читання», після чого вкажіть бажаний клас та дочекайтесь завантаження матеріалів. Якщо у вас виникнуть проблеми із завантаженням, будь ласка, напишіть нам на електронну адресу support@primary.org.ua і ми неодмінно допоможемо.

Як я дізнаюся про успіхи моєї дитини в грі?

Панель для батьків/опікунів містить інформацію про клас, у якому навчається ваша дитина. Клікніть на ім’я дитини і ви побачите індикатор прогресу — він показує, який відсоток програми цього класу дитина пройшла та скільки часу витратила на гру.

Яка різниця між класами у застосунку?

Кожен клас у грі відповідає аналогічному класу в українській школі. Приміром, діти, які грають у гру для 1-го класу, отримають знання та навички, яких навчилися б у 1-му класі школи.

Моя дитина має проблеми з навчанням у застосунку. Як їй можна допомогти?

Якщо вашій дитині складно навчатися і розуміти завдання, вона може:

  • - ще раз переглянути відео до уроку та анімаційні інструкції до мінігри;
  • - пограти в іншу мінігру, яка доступна в уроці; ігри взаємопов'язані, тож інша гра може допомогти зрозуміти завдання;
  • - попросити дорослого, брата чи сестру, друга чи подружку пояснити їй матеріал або завдання.

Чи плануєте додавати новий контент?

Так, нові уроки з'являтимуться поступово впродовж усього навчального року.

Після проходження частини уроків бачу напис «Незабаром». Що він означає?

Наразі доступна лише частина уроків. Поступово ми додаватимемо нові уроки в застосунок.

На яких пристроях працює застосунок «Вивчаю — не чекаю»?

Застосунок можна використовувати на планшетах і смартфонах з операційними системами iOS (версія 14 або новіша) та Android (версія 7 або новіша). А також «Вивчаю — не чекаю» доступний для завантаження на комп'ютері, детальніше тут.

Чи можуть кілька дітей одночасно мати обліковий запис на одному пристрої?

Так. Ось два способи обрати, хто з дітей навчатиметься:


  • 1) щойно увійдете в застосунок, ви побачите список користувачів на вашому пристрої; натисніть на ім'я користувача, який має навчатись;
  • 2) якщо дитина вже увійшла в систему і ви хочете перемкнутись на іншого користувача, перейдіть на головний екран та натисніть на ім’я користувача — з’явиться кнопка перемикання користувачів (вона має вигляд двох людей зі стрілками між ними); введіть пароль й натисніть на ім'я користувача, який має навчатись.

Чи може моя дитина отримати підтвердження про проходження навчання у застосунку?

Застосунок «Вивчаю — не чекаю» не надає сертифікатів чи інших документів, що підтверджують завершення навчання. Це додатковий освітній інструмент, який допомагає навчатись автономно онлайн. Усі матеріали — безоплатні.

Де зберігаються дані моєї дитини?

War Child зберігає та обробляє лише конфіденційні дані на хмарному хостингу Microsoft Azure в ЄС. Персональні дані не збираються. Аби дізнатися більше про конфіденційність, перейдіть за посиланням.

У мене нестабільне підключення до Інтернету. Чи зможе моя дитина, учень або учениця грати в застосунку в режимі офлайн?

Так. Вам знадобиться Інтернет, аби завантажити «Вивчаю — не чекаю»,, але працювати в застосунку зможете у режимі офлайн. Також підключення до Інтернету необхідне для оновлення програми. Основні оновлення відбуватимуться автоматично, втім ви також можете перевірити в Apple Store або Google Play, чи є нова версія застосунку, яку не було автоматично встановлено на пристрої.

Застосунок завис. Що я можу зробити?

Якщо екран завис і застосунок не активний, спробуйте його закрити та відкрити знову. Якщо проблема залишилась, перезапустіть пристрій. Якщо після перезавантаження пристрою застосунок досі не працює, напишіть, будь ласка, нам на електронну адресу support@primary.org.ua і ми неодмінно допоможемо.

Аудіо в грі не працює. Що я можу зробити?

Ось що варто спробувати:

  • - переконайтеся, що гучність вашого пристрою достатньо висока;
  • - переконайтеся, що ваш пристрій не під'єднаний до гарнітури через Bluetooth, бо у такому випадку ви чутимете звук лише під час використання гарнітури;
  • - якщо жоден із попередніх кроків не допоміг, перезавантажте телефон;
  • - якщо жоден із попередніх кроків не допоміг, перезавантажте телефон;
  • - якщо проблема зі звуком не зникає, напишіть нам на електронну адресу support@primary.org.ua і ми неодмінно допоможемо.

Втрачено дані щодо навчального прогресу дитини в застосунку. Як я можу його відновити?

Наразі, на жаль, неможливо відновити інформацію про прогрес у навчанні. Ця можливість з’явиться у майбутніх версіях застосунку, тож слідкуйте за оновленнями.